Informacje dla uczestników obozu willa 1 w Rytrze w dn. 24.06-4.07.2023 i rodziców

1. Zbiórka uczestników w dniu 24.06 (sobota) o godzinie 16.00 na parkingu Myjni Autobusowej Jordan Group, ul. Rybitwy 22, 30-798 Kraków. Tu dokładna lokalizacja parkingu. Autokar firmy Jordan z napisem SPORT SZOK za przednią szybą. Wjazd na parking bezpłatny. Należy podjechać samochodem do szlabanu, który otworzy się automatycznie. Wyjazd o godz. 16.30. Jest to wyjątkowe miejsce zbiórki z uwagi na Igrzyska Europejskie i związane z tym utrudnienia z parkowaniem na terenie Krakowa.

2. Powrót uczestników w dniu 4.07 (wtorek) o godzinie 17.00 na parking dla autokarów obok hali tenisowej i pływalni Akademii Wychowania Fizycznego, Al. Jana Pawła II 78, 31-571 Kraków. Tu dokładna lokalizacja miejsca przyjazdu. Wjazd na parking AWF 20 zł lub po okazaniu całorocznego abonamentu posiadanego przez niektórych naszych klientów. Wydatek ten to inwestycja w komfort pakowania i bezpieczeństwo podczas wyjazdu. Dojazd na parking od strony ul. Nowohuckiej, wjazd na wysokości MPO w ulicę Boguszówka, za szlabanem należy skręcić zaraz w lewo.

3. Prosimy o dostarczenie na miejsce zbiórki w dniu wyjazdu podpisanej karty kwalifikacyjnej uczestnika wypoczynku, i w razie potrzeby podanie w niej niezbędnych aktualnych informacji o uczuleniach, przeciwwskazaniach, diecie, dolegliwościach, orzeczeniach, lekach lub adnotację „nie dotyczy”. Kartę otrzymaliście Państwo w automatycznej odpowiedzi na zgłoszenie poprzez formularz zgłoszeniowy.

4. Adres miejsca zakwaterowania: Willa Sport Szok, 33-343 Rytro 300.

5. Przykładowy plan dnia: 7.30 pobudka, 8.00 śniadanie, 9.00-13.00 lekcje tenisa lub spacery rowerowe i zabawy linowe, 13.00 obiad, 14.00-18.00 lekcje tenisa lub spacery rowerowe i zabawy linowe, 18.00 kolacja, 19.00 inne zajęcia rekreacyjne i animacje, 21.00 przygotowanie do ciszy nocnej i wieczór piżamowy, 22.00 cisza nocna.

6. Prosimy, aby dzieciom młodszym (7-9 lat) sporządzić wykaz „rzeczy” i włożyć na dno bagażu lub podpisać ubrania na metkach. Wszystkich prosimy o ograniczenie bagażu do minimum, co wynika z ograniczonej pojemności bagażników w autokarze oraz potrzeby samodzielnego przenoszenia bagaży w ramach nauki samodzielności. Najlepszym testem wielkości bagażu, będzie przed wyjazdem próba samodzielnego wniesienia bagażu na pierwsze piętro.

7. Prosimy o dokonanie przeglądu technicznego roweru, w tym sprawdzenie ciśnienia w oponach.

8. Prosimy o zdemontowanie z roweru na czas podróży dodatkowego osprzętu (liczników, lampek itp.).

10. Sugestie dotyczące zakwaterowania z kim w pokoju proszę podać e-mailowo do 10 dni przed rozpoczęciem obozu. Zostaną potwierdzone. Sugestie podane wcześniej zostały już uwzględnione.

11. Jeżeli uczestnik posiada telefon komórkowy, lub planuje zabrać inne urządzenie elektroniczne, bardzo prosimy o poparcie i omówienie z Nim zasad ujętych w naszym regulaminie obozu. Kontakt telefoniczny z rodzicem lub korzystanie z innego urządzenia elektronicznego wyłącznie w godz.: 20.45 - 22.00. Depozyt telefonu i innego urządzenia elektronicznego o godz. 22.00 do zakończenia zajęć w następnym dniu. Przestrzegamy przed posiadaniem drugiego telefonu "atrapy", co zdarzało się dotychczas u starszych obozowiczów. Jest to bardzo nieuczciwe i ma negatywny wpływ na dobre skorzystanie z programu obozowego. Sugerujemy, aby zweryfikować z dzieckiem brak drugiego telefonu.

12. Przypominamy, że zapoznanie dziecka z regulaminem obozu jest zaakceptowanym przez Państwa warunkiem uczestnictwa i ma wpływ na bezpieczeństwo uczestników i lepsze skorzystanie z obozu. Rodziców zachęcamy do przeczytania artykułów znajdujących się w "innych informacjach - obozy letnie" zamieszczonych po lewej stronie oferty obozów letnich, dotyczących między innymi zapobiegania tęsknocie, wyposażenia uczestnika, regulaminów obiektu jak również szczegółów dotyczących programu obozu - zajęć tenisa, zabaw linowych i wycieczek rowerowych.

13. Przypominamy, iż termin 2 raty (jeżeli jeszcze nie została uregulowana) upływa z dniem 10.06.2023. Przy standardowej wpłacie zaliczki w kwocie 1000 zł, 2 rata wynosi 1880 zł. W przypadku udziału jednego uczestnika w dwóch lub trzech obozach letnich 2023, 2 ratę za drugi lub trzeci z obozów należy obniżyć odpowiednio o 100 zł lub 250 zł. Numer konta bez zmian: Sport Szok, Maciej Szczepanik, nr: 42 1020 2906 0000 1302 0014 8569.

14. Obowiązkowe wyposażenie uczestnika:
• buty sportowe do zajęć tenisa – dowolne buty sportowe z gładką podeszwą (nie buty trekkingowe),
• buty sportowe w teren i na rower,
• strój sportowy – krótkie spodenki i koszulka z krótkim rękawem (kilka kompletów), spodnie dresowe, bluza,
• obuwie halowe potrzebne przy deszczowej pogodzie,
• klapki lub pantofle, ręcznik,
• czapka z daszkiem,
• rower z przerzutkami, oponami minimum 1,7 i kask rowerowy,
• kurtka przeciwdeszczowa, najlepiej nieprzemakalna,
• stare buty (najlepiej tenisówki lub adidasy, nie sandały i klapki) do chodzenia w rzece, kąpielówki lub strój kąpielowy,
• mały wygodny plecak, który ma pomieścić kurtkę, bluzę, wodę mineralną, ręcznik, buty do rzeki (sugerujemy wcześniejszy test pojemności),
• dętka zapasowa dobrana do wielkości koła, szerokości opony i wielkości otworu w obręczy na wentyl (dość ważne w kontekście różnorodności wielkości kół i rodzajów wentyli),
• zegarek na rękę,
• cienka czapka, chusta lub opaska pod kask do zabaw linowych.

Kadra instruktorska:
1. Cionek Jakub - instruktor tenisa, wychowawca
2. Janczura Sebastian - instruktor zabaw linowych, ratownik medyczny
3. Kłos Justyna – wychowawca
4. Kolasa Piotr - instruktor tenisa, wychowawca
5. Lubaś Tomasz - instruktor tenisa, wychowawca
6. Mucha Lena - wychowawca
7. Skowron Dorota – wychowawca
8. Szczepanik Danuta - wychowawca
9. Szczepanik Maciej – kierownik obozu
10. Węglarz Wojciech – instruktor zabaw linowych, ratownik GOPR