obozy letnie naglowek

1. Wyjazd uczestników w dniu 9.07 (niedziela) o godzinie 11.00, z parkingu Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie (przed budynkiem głównym), Aleje Jana Pawła II 78. Autokar firmy Jordan z napisem SPORT SZOK za przednią szybą. Pakowanie bagaży i rowerów o godz. 10.30. Wjazd bezpłatny na hasło Sport Szok. Dojazd na parking od Al. Jana Pawła, skręt przy hotelu Justyna naprzeciw Euromarket Opel – Chewrolet.

 

2. Powrót uczestników w dniu 21.07. (piątek) o godzinie 17.00 na parking Akademii Wychowania Fizycznego.

 

3. Adres miejsca zakwaterowania: Willa Sport Szok, 33-343 Rytro 300, tel. 18 4469077, www.sportszok.pl/zielone szkoły (Willa Sport Szok). Opis dojazdu: Jadąc od Starego Sącza, przy stadionie piłkarskim znajdującym się po lewej stronie, należy skręcić w prawo, 50 m od głównej drogi willa Sport Szok, na ścianie neon z logo.

 

4. Przykładowy plan dnia: 7.30 pobudka, 8.00 śniadanie, 9.00-13.00 lekcje tenisa lub spacery rowerowe i zabawy linowe, 13.00 obiad, 14.00-18.00 lekcje tenisa lub spacery rowerowe i zabawy linowe, 18.00 kolacja, 19.00 inne zajęcia rekreacyjne i animacje, 22.00 cisza nocna.

 

5. Prosimy, aby dzieciom młodszym (7-9 lat) sporządzić wykaz „rzeczy” i włożyć na dno bagażu lub podpisać ubrania na metkach. Wszystkich prosimy o ograniczenie bagażu do minimum, co wynika z ograniczonej pojemności bagażników w autokarze oraz potrzeby samodzielnego przenoszenia bagaży w ramach nauki samodzielności. Najlepszym testem wielkości bagażu, będzie przed wyjazdem próba samodzielnego wniesienia bagażu na pierwsze piętro.

 

6. Prosimy o dokonanie przeglądu technicznego roweru. Polecamy sklepy Windsport, które za okazaniem karty zgłoszenia na obóz udzielają 10 % zniżki na serwis i na towar. Dla członków naszego klubu narciarskiego i tenisowego 15 % zniżki na serwis i 13 % na towar. Listy uczestników w sklepach. Lokalizacja sklepów na www.windsport.pl.

 

7. Prosimy o zdemontowanie z roweru na czas podróży dodatkowego osprzętu (liczników, lampek itp.).

 

8. Prosimy o ograniczenie ilości słodyczy na drogę.

 

9. Ewentualne informacje o lekach, dolegliwościach, przeciwwskazaniach, przyzwyczajeniach uczestnika obozu itp. prosimy przekazać na podpisanej kartce w dniu wyjazdu, wraz z pisemną zgodą na ich podawanie.

 

10. Sugestie dotyczące zakwaterowania (z kim?) proszę podać e-mailowo (zostaną potwierdzone) do 10 dni przed rozpoczęciem turnusu. Sugestie podane wcześniej zostały już uwzględnione.

 

11. Jeżeli uczestnik obozu posiada telefon komórkowy, bardzo prosimy o poparcie i omówienie z Nim przyjętych na naszych obozach zasad korzystania. Kontakt telefoniczny z rodzicem wyłącznie w godz.: 21.00 - 22.00, zabronione jest zabieranie telefonów z pokoju oraz korzystanie po 22.00.

 

12. Jeżeli planujecie Państwo odwiedziny, prosimy o przyjazd do Rytra wyłącznie 16.07 (niedziela). W tym dniu zapraszamy serdecznie Państwa do udziału razem z dziećmi w pikniku z zabawami linowymi oraz ognisku z pieczeniem kiełbasek na polanie obok leśniczówki w "Małej Roztoce". Rozpoczęcie 14.30, ale można przyjechać wcześniej aby dłużej być z dzieckiem. Osoby, które zdecydują się na odwiedziny, prosimy o przewiezienie Swojego dziecka (dzieci) z willi Sport Szok na polanę, a po zakończeniu pikniku pod kościół (w przypadku udziału we mszy św.) lub do willi Sport Szok. Ponadto prosimy o sportowy ubiór. Szczegółowy program będzie wywieszony przy stołówce. W przypadku pogody deszczowej zaproponujemy program awaryjny lub indywidualne spacery z dziećmi.

 

13. Rodziców zachęcamy do przeczytania artykułów znajdujących się w "innych informacjach - obozy letnie", dotyczących między innymi zapobiegania tęsknocie, wyposażenia uczestnika, regulaminów obiektu jak również szczegółów dotyczących programu obozu - zajęć tenisa, zabaw linowych i wycieczek rowerowych. Przypominamy, że zapoznanie dziecka z regulaminem obozu (zamieszczonym obok karty zgłoszenia) jest zaakceptowanym przez Państwa warunkiem udziału i ma wpływ na bezpieczeństwo uczestników i lepsze skorzystanie z obozu.

 

14. Przypominamy, iż termin 2 raty (jeżeli jeszcze nie została uregulowana) upływa z dniem 25.06.2017. Przy standardowej wpłacie zaliczki w kwocie 600 zł, 2 rata wynosi 1580 zł. W przypadku uczestników dwóch lub trzech turnusów 2 ratę za drugi lub trzeci z turnusów należy obniżyć odpowiednio o 100 zł lub 250 zł.

 

15. Wyposażenie uczestnika:
• buty sportowe do zajęć tenisa – najlepiej buty tenisowe lub inne buty z gładką podeszwą (nie buty trekkingowe),
• buty sportowe w teren,
• strój sportowy – krótkie spodenki, koszulka z krótkim rękawem, spodnie dresowe, bluza,
• obuwie halowe potrzebne przy deszczowej pogodzie,
• klapki lub pantofle,
• czapka z daszkiem,
• czepek, okularki pływackie i strój kąpielowy, dziewczęta mogą mieć suszarkę do włosów,
• rower i kask rowerowy,
• cienka kurtka przeciwdeszczowa,
• stare buty (najlepiej tenisówki lub adidasy, nie sandały i klapki) do chodzenia w rzece,
• mały plecak, który może pomieścić kurtkę, bluzę, ręcznik, mydło, klapki i buty do rzeki,
• można zabrać płytkę DVD z ulubionym filmem.

 

Zaopiekują się Wami:
1. Baziak Karolina - wychowawca
2. Cionek Jakub - instruktor tenisa, wychowawca
3. Igielski Daro - instruktor tenisa, wychowawca
4. Lubaś Tomek - instruktor tenisa, wychowawca
5. Postrożny Małgorzata – wychowawca
6. Przystaś Jakub – instruktor zabaw linowych
7. Węglarz Wojciech – instruktor zabaw linowych
8. Myślak Marta - wychowawca
9. Seremak Robert - instruktor tenisa, wychowawca
10. Szczepanik Danuta – wychowawca
11. Szczepanik Maciej – kierownik obozu