obozy letnie naglowek

1. Wyjazd uczestników w dniu 25.07 (wtorek) o godzinie 9.30, z parkingu Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie (przed budynkiem głównym), Aleje Jana Pawła II 78. Autokar firmy Jordan z napisem SPORT SZOK za przednią szybą. Pakowanie bagaży o godz. 9.00. Wjazd na parking bezpłatnie na hasło Sport Szok. Dojazd na parking od Al. Jana Pawła, skręt przy hotelu Justyna naprzeciw Euromarket Opel – Chewrolet.

 

2. Powrót uczestników w dniu 4.08. (piątek) o godzinie 15.00 na parking Akademii Wychowania Fizycznego.

 

3. Kontakt z opiekunem w dniu wyjazdu i podczas obozu, Adamem Buszydło: 602171103.

 

4. Adres miejsca zakwaterowania: Hotel „Perła Południa”, 33-343 Rytro 380, tel. 18 4469031, www.perlapoludnia.pl.

 

6. Przykładowy plan dnia: 8.15 śniadanie, 9.00-13.00 treningi lub lekcje tenisa, zajęcia ogólnorozwojowe, plażowanie, 13.00 obiad, 15.00-19.00 treningi lub lekcje tenisa, zajęcia ogólnorozwojowe, plażowanie, 19.00 kolacja, 20.00 turniej lub odnowa biologiczna co 2 dzień, 22.00 cisza nocna.

 

7. Wyposażenie uczestnika:

• buty sportowe do zajęć tenisa – najlepiej buty tenisowe lub inne buty z gładką podeszwą (nie buty trekkingowe),
• buty sportowe w teren,
• strój sportowy – krótkie spodenki, koszulka z krótkim rękawem, spodnie dresowe, bluza,
• obuwie halowe potrzebne przy deszczowej pogodzie,
• klapki lub pantofle,
• czapka z daszkiem,
• czepek, okularki pływackie i strój kąpielowy, dziewczęta mogą mieć suszarkę do włosów,
• cienka kurtka przeciwdeszczowa,
• stare buty (najlepiej tenisówki lub adidasy, nie sandały i klapki) do chodzenia w rzece,
• rakieta tenisowa - jeżeli ktoś posiada,
• można zabrać płytkę DVD z ulubionym filmem.

 

8. Wszystkich prosimy o ograniczenie bagażu do minimum, co wynika m.in. z potrzeby samodzielnego przenoszenia bagaży w ramach nauki samodzielności.

 

9. Ewentualne informacje o lekach, dolegliwościach, przeciwwskazaniach, przyzwyczajeniach uczestnika obozu itp. prosimy przekazać na podpisanej kartce w dniu wyjazdu.

 

10. Sugestie dotyczące zakwaterowania (z kim?) proszę podać e-mailowo (zostaną potwierdzone) do 10 dni przed rozpoczęciem turnusu. Sugestie podane wcześniej zostały już uwzględnione.

 

11. Jeżeli uczestnik obozu posiada telefon komórkowy, bardzo prosimy o poparcie i omówienie z Nim przyjętych na naszych obozach zasad korzystania. Kontakt telefoniczny z rodzicem w godz.: 21.00 - 22.00, zabronione zabieranie telefonów na zajęcia oraz korzystanie po 22.00.

 

12. Rodziców zachęcamy do przeczytania nowych artykułów znajdujących się w "innych informacjach - obozy letnie", dotyczących między innymi zapobiegania tęsknocie, wyposażenia uczestnika jak również zajęć tenisa. Przypominamy, że zapoznanie dziecka z regulaminem obozu (zamieszczonym obok karty zgłoszenia) jest zaakceptowanym przez Państwa warunkiem udziału i ma wpływ na bezpieczeństwo uczestników i lepsze skorzystanie z obozu.

 

13. Jeżeli planujecie zakupy związane z obozem , polecamy sklepy Windsport, które za okazaniem karty zgłoszenia na obóz udzielają 10 % zniżki na towar i na serwis. Dla członków naszej sekcji narciarskiej i tenisowej 13 % zniżki na towar i 15 % zniżki na serwis. Listy uczestników sekcji w sklepach. Lokalizacja sklepów na www.windsport.pl.

 

14. Przypominamy, iż termin 2 raty (jeżeli jeszcze nie została uregulowana) upływa z dniem 11.07.2017. Przy standardowej wpłacie zaliczki w kwocie 600 zł, 2 rata wynosi 1780 zł. W przypadku uczestników dwóch lub trzech turnusów 2 ratę za drugi lub trzeci z turnusów należy obniżyć odpowiednio o 100 zł lub 250 zł.

 

Zaopiekują się Wami (zobacz zdjęcia instruktorów na stronie „kadra”):
1. Buszydło Adam – instruktor tenisa, wychowawca, kierownik obozu,
2. Duda Grzegorz – instruktor tenisa, wychowawca,
3. Lubaś Maciej - instruktor tenisa, wychowawca,
4. Sławik Maria – trener lekkiej atletyki i przygotowania motorycznego, wychowawca.