Informacje dla uczestników obozu Ryterskiego w Rytrze w dn. 25.07-3.08.2023 i rodziców

1. Zbiórka uczestników w dniu 25.07 (wtorek) o godzinie 16.00 na parkingu dla autokarów obok hali tenisowej i pływalni Akademii Wychowania Fizycznego, Al. Jana Pawła II 78, 31-571 Kraków. Tu dokładna lokalizacja miejsca zbiórki. Wjazd na parking 20 zł lub po okazaniu całorocznego abonamentu posiadanego przez niektórych naszych klientów. Wydatek ten to inwestycja w komfort pakowania i bezpieczeństwo podczas wyjazdu. Dojazd na parking od strony ul. Nowohuckiej, wjazd na wysokości MPO w ulicę Boguszówka, za szlabanem należy skręcić zaraz w lewo. Wyjazd do Rytra o 16.30.

2. Powrót uczestników w dniu 3.08 (czwartek) o godzinie 17.00 na parking Akademii Wychowania Fizycznego.

3. Kontakt z opiekunem w dniu wyjazdu i podczas obozu, Adamem Buszydło: 602171103.

4. Prosimy o dostarczenie na miejsce zbiórki w dniu wyjazdu podpisanej karty kwalifikacyjnej uczestnika wypoczynku, i w razie potrzeby podanie w niej niezbędnych informacji o uczuleniach, przeciwwskazaniach, diecie, dolegliwościach, orzeczeniach, lekach lub adnotację „nie dotyczy”. Kartę otrzymaliście Państwo w automatycznej odpowiedzi na zgłoszenie poprzez formularz zgłoszeniowy.

5. Adres miejsca zakwaterowania: ośrodek Ryterski, 33-343 Rytro 302.

6. Przykładowy plan dnia: 7.15 pobudka, 7.45 śniadanie, 9.00-13.00 treningi lub lekcje tenisa, zajęcia profilaktyczne, 14.00 obiad, 15.00-19.00 treningi lub lekcje tenisa, zajęcia regenerujące, zabawy linowe 2 razy zamiast tenisa (3 razy dla uczestników obozu ryterskiego 1), dla uczestników obozu ryterskiego 1 zajęcia na rolkach co 2 dzień, 19.30 kolacja, 20.30-21.30 turniej, zespołowe gry sportowe lub animacje integracyjne co 2 dzień, 21.30 przygotowanie do ciszy nocnej, 22.00 cisza nocna.

7. Obowiązkowe wyposażenie uczestnika:
• buty sportowe do zajęć tenisa – najlepiej buty tenisowe lub inne buty z gładką podeszwą (nie buty trekkingowe),
• buty sportowe w teren,
• strój sportowy – krótkie spodenki, koszulka z krótkim rękawem, spodnie dresowe, bluza,
• obuwie halowe potrzebne przy deszczowej pogodzie,
• klapki lub pantofle,
• czapka z daszkiem,
• cienka kurtka przeciwdeszczowa,
• stare buty (najlepiej tenisówki lub adidasy, nie sandały i klapki) do chodzenia w rzece, kąpielówki lub strój kąpielowy,
• rakieta tenisowa - jeżeli ktoś posiada,
• zegarek na rękę,
• cienka czapka, chusta lub opaska pod kask do zabaw linowych,
• mały wygodny plecak, który ma pomieścić kurtkę, bluzę, wodę mineralną, ręcznik, buty do rzeki (sugerujemy wcześniejszy test pojemności),
• uczestnicy obozu ryterskiego 1 - rolki (łyżworolki), kask i ochraniacze na nadgarstki, wskazane ochraniacze na kolana i łokcie.


8. Wszystkich prosimy o ograniczenie bagażu do minimum, co wynika z ograniczonej pojemności bagażników w autokarze oraz potrzeby samodzielnego przenoszenia bagaży w ramach nauki samodzielności. Najlepszym testem wielkości bagażu, będzie przed wyjazdem próba samodzielnego wniesienia bagażu na pierwsze piętro.

9. Sugestie dotyczące zakwaterowania z kim w pokoju proszę podać e-mailowo do 10 dni przed rozpoczęciem obozu. Zostaną potwierdzone. Sugestie podane wcześniej zostały już uwzględnione.

10. Jeżeli uczestnik posiada telefon komórkowy, lub planuje zabrać inne urządzenie elektroniczne, bardzo prosimy o poparcie i omówienie z Nim zasad ujętych w naszym regulaminie obozu. Kontakt telefoniczny z rodzicem lub korzystanie z innego urządzenia elektronicznego wyłącznie w godz.: 21.00 - 22.00. Depozyt telefonu i innego urządzenia elektronicznego o godz. 22.00 do zakończenia zajęć w następnym dniu. Przestrzegamy przed posiadaniem drugiego telefonu "atrapy", co zdarzało się dotychczas u starszych obozowiczów. Jest to bardzo nieuczciwe i ma negatywny wpływ na dobre skorzystanie z programu obozowego. Sugerujemy, aby zweryfikować z dzieckiem brak drugiego telefonu.

11. Przypominamy, że zapoznanie dziecka z regulaminem obozu jest zaakceptowanym przez Państwa warunkiem uczestnictwa i ma wpływ na bezpieczeństwo uczestników i lepsze skorzystanie z obozu. Rodziców zachęcamy do przeczytania artykułów znajdujących się w "innych informacjach - obozy letnie" zamieszczonych po lewej stronie oferty obozów letnich, dotyczących między innymi zapobiegania tęsknocie, wyposażenia uczestnika, regulaminów obiektu jak również szczegółów dotyczących programu obozu - zajęć tenisa i zabaw linowych.

12. Przypominamy, iż termin 2 raty (jeżeli jeszcze nie została uregulowana) upływa z dniem 11.07.2023. Przy standardowej wpłacie zaliczki w kwocie 1000 zł, 2 rata wynosi 1690 zł. W przypadku udziału jednego uczestnika w dwóch lub trzech obozach letnich 2023, 2 ratę za drugi lub trzeci z obozów należy obniżyć odpowiednio o 100 zł lub 250 zł. Numer konta bez zmian: Sport Szok, Maciej Szczepanik, nr: 42 1020 2906 0000 1302 0014 8569.

Zaopiekują się Wami:
1. Buszydło Adam – instruktor tenisa, wychowawca, kierownik obozu
2. Dobosz Artur – wychowawca
3. Janczura Sebastian - instruktor zabaw linowych, ratownik medyczny
4. Mitela Kamil - instruktor tenisa, wychowawca
5. Skowron Dorota – wychowawca
6. Węglarz Wojciech – instruktor zabaw linowych, ratownik GOPR