obozy letnie naglowek

1. Zbiórka na dworcu PKP Kraków Główny 18.08 sierpnia (sobota) o godz. 20.45, na peronie, na ktrym podstawiony będzie pociąg TLK 38170 relacji Kraków Główny - Hel.  Prosimy sprawdzić numer peronu przy wejściu na dworzec. Na peronie znak rozpoznawczy – instruktorzy w niebieskich kurtkach i bandera z logo Sport Szok. Przed wejściem do wagonu należy obowiązkowo zdeponować u Piotra Kolasy legitymację szkolną. Brak legitymacji wiąże się z koniecznością dopłaty do ceny biletu lub poniesienia kary. Odjazd pociągu o godz. 21.14.

 

2. Powrót uczestników 29 sierpnia na dworzec PKP Kraków Główny o godz. 20.09. Pociąg EIP5306 relacji Gdynia - Rzeszów.

 

3. Adres miejsca zakwaterowania: Domki Kliwer, 84-140, Jastarnia, Sztormowa 5, www.jastarnia.com.pl.

 

4. Kontakt z opiekunem w dniu wyjazdu i podczas obozu, Piotrem Kolasą: 600359133.

 

5. Przykładowy plan dnia: 8.00 śniadanie, 9.00-12.00 zajęcia na rolkach lub zajęcia ogólnorozwojowe na plaży i w terenie, 12.30 obiad, 14.00-16.00 zajęcia z windsurfingu, 18.00 kolacja, 19.00 gry rekreacyjne na Orliku lub spacerek po Jastarni, 22.00 cisza nocna.

 

6. Wyposażenie uczestnika:
• legitymacja szkolna,
• torba na kółkach lub plecak – zbędny bagaż ograniczony do minimum ze względu na konieczność samodzielnego przenoszenia,
• kąpielówki/strój kąpielowy - 2 komplety, okularki pływackie,
• czapka z daszkiem,
• cienka kurtka ortalionowa,
• buty do biegania, spodnie dresowe, bluza dresowa,
• łyżworolki oraz ochraniacze na nadgarstki i kolana, kask rowerowy,
• plecak na kurtkę i łyżworolki,
• rękawiczki windsurfingowe jeżeli ktoś posiada, lub zamiennie rękawiczki rowerowe do pływania na windsurfingu,
• buty windsurfingowe jeżeli ktoś posiada.

 

7. Ewentualne informacje o lekach, dolegliwościach, przeciwwskazaniach i przyzwyczajeniach uczestnika itp. prosimy przekazać na podpisanej kartce w dniu wyjazdu, wraz z pisemną zgodą na ich podawanie.

 

8. Sugestie dotyczące zakwaterowania (z kim?) proszę podać e-mailowo (zostaną potwierdzone) do 10 dni przed rozpoczęciem turnusu. Sugestie podane wcześniej zostały już uwzględnione.

 

9. JJeżeli uczestnik obozu posiada telefon komórkowy, bardzo prosimy o poparcie i omówienie z Nim przyjętych na naszych obozach zasad korzystania. Kontakt telefoniczny z rodzicem wyłącznie w godz.: 21.00 - 22.00. Depozyt telefonu o godz. 22.00 do zakończenia zajęć w następnym dniu.

 

10. Rodziców zachęcamy do przeczytania nowych artykułów znajdujących się w "innych informacjach - obozy letnie", dotyczących między innymi zapobiegania tęsknocie, wyposażenia uczestnika itp.Przypominamy, że zapoznanie dziecka z regulaminem obozu (umieszczonym obok karty zgłoszenia) jest zaakceptowanym przez Państwa warunkiem udziału i ma wpływ na bezpieczeństwo uczestników i lepsze skorzystanie z obozu.

 

11. Przypominamy, iż termin 2 raty (jeżeli jeszcze nie została uregulowana) upływa z dniem 4.08.2018. Przy standardowej wpłacie zaliczki w kwocie 600 zł, 2 rata wynosi 1860 zł. W przypadku uczestników dwóch lub trzech turnusów 2 ratę za drugi lub trzeci z turnusów należy obniżyć odpowiednio o 100 zł lub 250 zł.

 

Zaopiekują się Wami (zobacz zdjęcia instruktorów na stronie „kadra”):
1. Kłos Justyna – wychowawca,
2. Piotr Kolasa – trener narciarstwa I klasy, wychowawca, kierownik obozu,
3. Konrad Rembiasz – trener lekkiej atletyki, wychowawca,
4. Tomczyk Justyna – wychowawca,
5. Zajęcia z windsurfingu prowadzić będą instruktorzy szkoły windsurfingu „Boards”.