Informacja dla uczestników obozu windsurfingowego 2 w Jastarni w dn. 18.08-26.08.2023 i rodziców

1. Zbiórka 18 sierpnia (piątek) o godz. 19.15 na dworcu PKP Kraków Główny, na właściwym peronie. Prosimy przy wejściu na dworzec sprawdzić peron podstawienia pociągu Rozewie nr 35172 relacji Kraków Główny – Jastarnia. Na peronie znak rozpoznawczy – instruktorzy w bluzach lub koszulkach z logo Sport Szok. Odjazd pociągu o godz. 20.00. Ewentualny kontakt w dniu wyjazdu z Martą Tomczyk 502072797. Kontakt podczas obozu z kierownikiem Piotrem Pasiecznym 691977298. Przyjazd do Jastarni o godz. 8.13.

2. Prosimy o dostarczenie na miejsce zbiórki w dniu wyjazdu podpisanej karty kwalifikacyjnej uczestnika wypoczynku, i w razie potrzeby podanie w niej niezbędnych informacji o uczuleniach, przeciwwskazaniach, diecie, dolegliwościach, orzeczeniach, lekach lub adnotację „nie dotyczy”. Kartę otrzymaliście Państwo w automatycznej odpowiedzi na zgłoszenie poprzez formularz zgłoszeniowy. Wraz z kartą kwalifikacyjną należy również zdeponować legitymację szkolną. Brak legitymacji wiąże się z koniecznością dopłaty do ceny biletu lub poniesienia kary. Zmieniliśmy formę transportu w dniu rozpoczęcia obozu z autokaru na PKP, ponieważ uznaliśmy że będzie to bardziej komfortowe dla uczestników i dostosowane do wielkości obozu.

3. Powrót uczestników 26 sierpnia (sobota) na dworzec PKP Kraków Główny o godz. 18.28. Prosimy przy wejściu na dworzec sprawdzić peron podstawienia pociągu Gdynia Główna – Kraków Główny EIP nr 5306. Ewentualny kontakt w dniu powrotu bezpośrednio z dzieckiem lub z kierownikiem Piotrem Pasiecznym 691977298. Odjazd pociągu z Jastarni o godz. 9.48, z Gdyni Głównej o godz. 12.33.

4. Przykładowy plan dnia: 8.00 śniadanie, 9.30-11.00 zajęcia na rolkach lub gry zespołowe na orliku, 11.30-13.00 plażowanie i zabawy taneczne nad morzem, 14.00 obiad, 16.00-18.00 zajęcia z windsurfingu, 19.00 kolacja, 20.00 animacje wieczorne, 21.00 przygotowanie do ciszy nocnej, 22.00 cisza nocna.

5. Obowiązkowe wyposażenie uczestnika:
• legitymacja szkolna,
• torba na kółkach lub plecak – zbędny bagaż ograniczony do minimum ze względu na konieczność samodzielnego przenoszenia,
• pianka do zajęć z windsurfingu (jeżeli ktoś nie posiada, może wypożyczyć na cały pobyt w Boards za dodatkową opłatą 50 zł),
• rękawiczki i buty windsurfingowe jeżeli ktoś posiada, lub zamiennie rękawiczki rowerowe i buty z miękką gładką podeszwą,
• kąpielówki/strój kąpielowy - 2 komplety, okularki pływackie,
• 2 ręczniki,
• czapka z daszkiem,
• cienka kurtka ortalionowa, najlepiej nieprzemakalna,
• buty do biegania, spodnie dresowe, bluza dresowa,
• łyżworolki oraz ochraniacze na nadgarstki, wskazane ochraniacze na łokcie i kolana, kask rowerowy lub skatingowy,
• plecak na kurtkę, wodę mineralną, łyżworolki i ochraniacze (sugerujemy test pojemności plecaka przed wyjazdem),
• zegarek na rękę,
• sprawdzone leki na przeziębienie.


6. Sugestie dotyczące zakwaterowania z kim w pokoju proszę podać e-mailowo do 10 dni przed rozpoczęciem obozu. Zostaną potwierdzone. Sugestie podane wcześniej zostały już uwzględnione.

7. Jeżeli uczestnik posiada telefon komórkowy, lub planuje zabrać inne urządzenie elektroniczne, bardzo prosimy o poparcie i omówienie z Nim zasad ujętych w naszym regulaminie obozu. Kontakt telefoniczny z rodzicem lub korzystanie z innego urządzenia elektronicznego wyłącznie w godz.: 21.00 - 22.00. Depozyt telefonu i innego urządzenia elektronicznego o godz. 22.00 do zakończenia zajęć w następnym dniu. Przestrzegamy przed posiadaniem drugiego telefonu "atrapy", co zdarzało się dotychczas u starszych obozowiczów. Jest to bardzo nieuczciwe i ma negatywny wpływ na dobre skorzystanie z programu obozowego i bezpieczeństwo uczestnika. Sugerujemy, aby zweryfikować z dzieckiem brak drugiego telefonu.

8. Przypominamy, że zapoznanie dziecka z regulaminem obozu jest zaakceptowanym przez Państwa warunkiem uczestnictwa i ma wpływ na bezpieczeństwo uczestników i lepsze skorzystanie z obozu. Rodziców zachęcamy do przeczytania artykułów znajdujących się w "innych informacjach - obozy letnie" zamieszczonych po lewej stronie oferty obozów letnich, dotyczących między innymi zapobiegania tęsknocie, wyposażenia uczestnika, itp.

9. Przypominamy, iż termin 2 raty (jeżeli jeszcze nie została uregulowana) upływa z dniem 4.08.2023. Przy standardowej wpłacie zaliczki w kwocie 1000 zł, 2 rata wynosi 1490 zł. W przypadku udziału jednego uczestnika w dwóch lub trzech obozach letnich 2023, 2 ratę za drugi lub trzeci z obozów należy obniżyć odpowiednio o 100 zł lub 250 zł. Numer konta bez zmian: Sport Szok, Maciej Szczepanik, nr: 42 1020 2906 0000 1302 0014 8569.


Zaopiekują się Wami:
1. Pasieczny Piotr – kierownik obozu, wychowawca
2. Tomczyk Justyna – wychowawca
3. Tomczyk Marta – wychowawca
4. Zajęcia z windsurfingu prowadzić będą instruktorzy szkoły windsurfingu „Boards”