obozy zimowe naglowek

Informacje dla rodziców i uczestników obozu Grebenzenblick w St. Lambrecht 10.02 – 16.02.2024



1. Zbiórka uczestników w dn. 10.02.2024 w sobotę o godz. 6.00, na parkingu dla autokarów w Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie obok hali tenisowej i pływalni, Aleje Jana Pawła II 78. Wyjazd o 6.30. Wjazd na parking 10 zł po podaniu hasła SPORT SZOK (tylko dla uczestników naszego obozu, normalny wjazd to 20 zł) lub po okazaniu całorocznego abonamentu. Dojazd na parking od strony ul. Nowohuckiej, wjazd na wysokości MPO w ulicę Boguszówka, za szlabanem należy skręcić zaraz w lewo. Dokładna lokalizacja miejsca zbiórki. https://maps.app.goo.gl/7Laq2swywx8iYwRt7. Ewentualny kontakt w razie konieczności dniu wyjazdu i podczas obozu: Maciej Szczepanik 603409267.


2. Będą podstawione 2 autokary. Prosimy odnaleźć Swoje nazwisko na liście zawieszonej przy środkowym wejściu każdego z nich i zająć miejsce zgodnie z naniesioną na liście numeracją.


3. Instruktorowi stojącemu przy przednim wejściu należy przekazać poniżej wymienioną dokumentację uczestnika w kopercie z nazwiskiem i imieniem.


4. Powrót do Krakowa w dn. 16.02.2024 w piątek ok. godz. 22.30-23.00 na ten sam parking. Bieżące informacje o dokładnej godzinie przyjazdu przekazane będą za pośrednictwem dzieci z podróży.


5. Zakwaterowanie: hotel Grebenzenblick.


6. Prosimy o sprawdzenie lub przygotowanie sprzętu narciarskiego w punkcie serwisowym – naostrzenie krawędzi, posmarowanie ślizgów i naregulowanie wiązań. W ramach współpracy rekomendujemy sprawdzony serwis Wolf Trail (30-721 Kraków, ul. Przewóz 49, tel.: 668175727, http://wolftrail.pl/). Na hasło Sport Szok serwis udziela naszym klientom 15 % rabatu z ogólnego cennika. Nieodpowiednio przygotowany sprzęt utrudnia udział w zajęciach i ogranicza efekty szkoleniowe.


7. Uwagi dotyczące składu w pokoju prosimy kierować emailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. najpóźniej do 26 stycznia. Podając sugestie prosimy wziąć pod uwagę, że w hotelu znajdują się apartamenty 3 lub 6 – osobowe. W apartamentach 6-osobowych są dwa pokoje 3 + 3 oraz dwie łazienki.


8. Przypominamy, że zapoznanie dziecka z regulaminem obozu http://sportszok.pl/regulamin-obozu-zimowego jest zaakceptowanym przez Państwa warunkiem udziału i ma wpływ na bezpieczeństwo uczestników i lepsze skorzystanie z obozu.


9. Jeżeli uczestnik posiada telefon komórkowy, lub planuje zabrać inne urządzenie elektroniczne, bardzo prosimy o poparcie i omówienie z Nim zasad ujętych w naszym regulaminie obozu. Kontakt telefoniczny z rodzicem lub korzystanie z innego urządzenia elektronicznego wyłącznie w godz.: 20.30 - 21.30. Depozyt telefonu i innego urządzenia elektronicznego o godz. 21.30 do zakończenia zajęć w następnym dniu. Przestrzegamy przed posiadaniem drugiego telefonu "atrapy", co zdarzało się dotychczas u starszych obozowiczów. Jest to bardzo nieuczciwe i ma negatywny wpływ na dobre skorzystanie z programu obozowego. Sugerujemy, aby zweryfikować z dzieckiem brak drugiego telefonu.


10. Planowany program dnia: 7.30 - śniadanie, 9.00-12.00 - zajęcia na stoku, 12.00-13.30 – przerwa w hotelu (dla uczestników obozu zniżka 10 % w głównej restauracji od strony stoku), 13.30 – 16.00 zajęcia na stoku, 16.00 – 16.30 ćwiczenia regeneracyjne i profilaktyczne, 17.00 – 18.00 analiza techniki lub inne zajęcia teoretyczne, 18.00 - obiadokolacja, 19.00 – 20.30 animacje wieczorne, 20.30 – przygotowanie do ciszy nocnej, 21.30 - cisza nocna.


11. Jeżeli ktoś jeszcze tego nie zrobił, prosimy o wpłatę 2 raty najpóźniej do 26.01.2024 na konto: Sport Szok Kraków, Maciej Szczepanik, PKO BP SA II o/Kraków, nr 42 1020 2906 0000 1302 0014 8569. Przy wpłacie standardowej kwoty zaliczki 1000 zł druga rata wynosi 2900 zł dla roczników 2008 i starszych lub 2700 zł dla roczników 2009 i młodszych.


12. Osoby zgłoszone do udziału w kursie na stopień PZN prosimy o dodatkową wpłatę na konto kwoty 550 zł. Dodatkowe wyposażenie uczestników kursu na stopień pomocnika instruktora to narty SL i GS wraz z odpowiednimi ochraniaczami oraz indeks z wpisem zawodów regionalnych. Wyposażenie to nie dotyczy uczestników kursu na stopień demonstratora i kursu kwalifikacyjnego, chyba że ktoś takie posiada.

 

 

Obowiązkowa dokumentacja uczestnika:
1. ważny paszport lub dowód,
2. podpisana karta kwalifikacyjna uczestnika wypoczynku, i w razie potrzeby podanie w niej niezbędnych informacji o uczuleniach, przeciwwskazaniach, diecie, dolegliwościach, orzeczeniach, lekach lub adnotację „nie dotyczy” - częściowo wypełnioną kartę otrzymaliście Państwo w automatycznej odpowiedzi na zgłoszenie poprzez formularz zgłoszeniowy,
3. karta EKUZ – znacznie ułatwia ewentualne procedury medyczne w Austrii (odpukać).

 

Obowiązkowe wyposażenie uczestnika:
1. jak najmniejszy bagaż spakowany do miękkiej torby (odradzamy plastikową walizkę na kółkach, utrudniającą spakowanie autokaru), ręczniki są na wyposażeniu hotelu,
2. kanapka i woda na podróż – pierwszy posiłek to obiadokolacja o 18.00,
3. spięte narty bez pokrowców i buty narciarskie,
4. kask narciarski, gogle, czapka,
5. 2 lub 3 rzepy do spinania nart,
6. dresik i buty do biegania,
7. zegarek na rękę (niektórzy ignorują tą pozycję wyposażenia, jednak jest to niezbędny element służący punktualności, gdy nie posiada się telefonu bo jest w depozycie),
8. sprawdzone leki na przeziębienie lub gorączkę,
9. drobne kieszonkowe na herbatkę lub przekąskę podczas przerwy w zajęciach – w hotelu zapewnione przez Sport Szok wyżywienie to śniadanie w formie bufetu i obiadokolacja (można dodatkowo zabrać suchą przekąskę, typu kabanosy, orzeszki lub paluszki).

 


Do zobaczenia w dniu wyjazdu
Danuta i Maciej Szczepanikowie
wraz z zespołem instruktorów

 

Skład kadry instruktorskiej (http://sportszok.pl/o-nas/kadra) :
1. Bisaga Jan
2. Cionek Jakub
3. Janczura Katarzyna
4. Janczura Sebastian
5. Kłos Justyna
6. Kolasa Piotr
7. Lubaś Tomasz
8. Stelmach Zuzanna
9. Szczepanik Maciej
10.Śliwińska Julia